tinas vardagslyx

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Tina - 19 januari 2010 20:52

Lite tråkigt bloggavslut idag, men hade besök tills nu och är hur trött som helst. Nu blir det sängen och en film.

Fick ju en jätteskön morgonrock av killen i julklapp. Från Hemtex.

Är hur skönt som helst i denna kalla lägenhet. Åker till och med på över kläderna ibland *s*

 


   ...Sov så gott & dröm sött!  

Av Tina - 19 januari 2010 17:38

http://www.youtube.com/watch?v=az4dQG3MQkY


Vet inte hur man lägger upp korrekt, eller om det äns fungerar på bloggplatsen, men detta får duga så länge=)


ENJOY!

// Tina

Av Tina - 19 januari 2010 06:45

God morgon!

 

Efter nio timmars sömn känner jag mig rejält utvilad. Piggare i dag=) Hade lite lustiga drömmar bara *S*

 

The Look of the DAY!!!

 

  

  

Topp H&M.

 

.....och det viktigaste av allt, ett stoooort grattis till min underbara mamms!! <3...som fyller år i dag. HIPP HIPP HURRA!!!!

 

  

Jag vet ju att det inte skulle vara uppskattat från mammsens sida om jag slänger upp en bild på henne, men min kära vän Anna som jag känt sedan gymnasiet har nämt x-antal gånger att hon liknar Mimmi i Tre Kronor *S*...Nu var det ju några år sedan men den här bilder får duga:

 

  

 

...förlåt mamma*s*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards