tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Tinas önskelista!

Av Tina - 21 januari 2010 19:37

God kväll på er.


Delade meningar om dagens middag i boet idag. Vi gjorde fajitas. Såååå god kryddning. Blev ingen favorit hos killen. Go och fisig i magen i natt månne? Men det var det i så fall värt :P

 

Veckan springer fram och i morgon påbörjas den välkomnande helgen. Är så trött, förmodligen pga det "uppiggande" vädret. Men i helgen blir det långt i från vila. Kalas dubbelt upp. Mamsen skall ju firas och syrrans lillkille fyller 2 år. Så i helgen kommer jag och killen bo hos syster i deras fina hus ute på landet. En håla utanför Kungsbacka. Rågdal city downtown. Vem vet, kanske finns en lokal att skaka loss i till lite discodans.

 

Har åter igen sett så mycket fint vårnytt. "Fönstershoppa" på Internet kan man inte få för mycket av. Snart dags att gå till handling snart igen. 

  

Snyggt från    

 

  

 

  

 

 

  

 

  

 

Hittade även denna snygga sommarklänning från ROXY "Audra":  

Eum,...hittade faktist lite läckra bröllopsklänningar med när jag ändå var i farten:P

 

      OSCAR DE LA RENTA

 

      Snyggt med svarta detaljer.

 

Nu blir det kvällskaffe, och ja då, sova gott kan jag ändå. Kommer inom en timme däcka som en klubbad säl.

Hä på er!!

 
 
Ingen bild

Bea

21 januari 2010 20:42

Kul att följa bloggen, som sagt den ligger på favoriter! Vart e det du jobbar Tina??

 
jennifer

jennifer

21 januari 2010 20:57

ska vi följa varandra på bloglovin!? Hör av dig om du är intresserad!

http://WWW.INTEKLOKIHUVUDET.BLOGG.SE

 
Decoration

Decoration

21 januari 2010 21:00

mmmmmm fajitas såååå gott :D

http://decoration.devote.se

 
Anna

Anna

21 januari 2010 23:59

bröllopsklänningar minsann... är det något jag borde veta??? ska klockorna klämta tro??? ;-)

http://annastina.bloggproffs.se

 
Ingen bild

Mathilda

22 januari 2010 13:01

Vart fönstershoppar du på internet ngnstans? Jag vill med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards