tinas vardagslyx

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Tina - 22 januari 2010 19:37

...om det så är det sista jag gör.....

 

Jupp, nu börjars det. Har längtat hela dagen. God mat, gottis och Let´s dance. Tråkig och kortfattad må jag vara, men denna kväll är ju helig =)

 

SUSHI..mmmmm

  

 

Puss & kram och trevlig fredagskväll.   

  

Av Tina - 22 januari 2010 12:22

4 timmar kvar till helgen. Måste sova, har hamnat i matkoma. Gaaaah.... slappa mig själv på kinderna och drar ett par koppar kaffe...

 

so long <3

Av Tina - 22 januari 2010 06:45

God morgon.

 

Fredag, heliga fredag! Jag visste väl att den skulle dyka upp igen.

Kaffe, jobb & sedan en tur på stan med killen. Han fyller också år snart. Han skall få ett par jeans i present, men han får allt prova ut dem själv. Så, så hemligt blev det inte.

Många kalas nu. Som jag nämt blir det firande av mammsen och systerns lillkille i helgen.

Just ja, modellera skall lillen få. Måste med införskaffats.

 

Hur skall man visa sig idag då?

 

  

  

Snygg jacka, H&M. Funkar fin, fint som innerjacka/tröja under jackan på vintern=)

 

Gud vad mina vänner har rätt. Är så löjligt morgonpigg. Har 40 min tills jag måste gå nu...vad jag gör fram tills dess?

Blir mer kaffe här *s*

 

Hä på er!  

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards