tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

En ny favorit?

Av Tina - 25 januari 2010 19:27

Puffy puff......

 

Den vita toppen jag hade på kallajet i helgen blev snart en favorit. Var "tvungen" att hova in en till i dag, en svart. Lika snygg den ju:P

 

  

 

  

 

Sedan glömde jag ju skryta lite i morse om min och systers biltårta som lilleman fick till sitt 2-årskalas. Klart han skulle ha en biltårta som han tjatat så om=)

 

Tycker den blev riktigt fin:

  

 

Med risk för att vara tjatig så hoppas jag att ni fortsätter att stödja de drabbade på Haiti. Tycker det är både självklart och smidigt att trycka i väg ett sms lite då & då.


Det går att skicka ett gåvo-SMS.
För att skänka 50 kronor - SMS:a Haiti50 till 72955.
För att skänka 100 kronor – SMS:a Haiti100 till 72955.

 

Eller ring:
099-320 10 - GÅVA PÅ 100 KR
099-320 25 – GÅVA PÅ 250 KR
099-320 50 – GÅVA PÅ 500 KR

 

Eller besök:

 

http://www.unicef.se/stod-oss/haiti

 

Man tycker alltid att helgen rusar förbi, men det gör ju verkligen veckan med. Vips så var måndagen redan över. I morgon blir det konsert. Spontant och kul.

Killen fick ett samtal från sin bror och undrade om jag ville gå med hans tjej på Depeche Mode - Tour of The Universe.

Och, jaaaaa klart att jag vill.

 

Måste ju erkänna att det var 100 år sedan som jag lyssnade på dom men det skall verkligen bli kul eftersom det var ett av mina favvisband på 90-talet:P Skall bli skitkul!

 

Så nu skall jag dyka in på Spotify och lyssna och öva lite=) hehe.

 

Trevlig kväll på er mina stalkers;)

 

  

 

 
 
hanna

hanna

26 januari 2010 06:35

Hej, fin blogg:) Du ville väll typ ha något enkelt tips på hur man lägger in ett youtube-klipp på sin blogg? Jag har lagt in instruktioner på min blogg:) www.minlillabloggis.bloggplatsen.se Det som jag har lagt in där funkar för mig, men det kanske är det du har testat förr? Du kan ju pröva om du vill=) Men om det inte funkar så vet jag tyvär inte hur man gör:)

MvH Hanna

http://www.minlillabloggis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards