tinas vardagslyx

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Tina - 27 januari 2010 19:03

God afton!

 

I dag har jag varit mer än måttligt trött. I natt skall det bli mer sömn än föregående minsann.

Fast jag hade tänkt att hålla mig vaken till Robinson faktist. Är lite nyfiken på hur sista veckan & finalen blir nu.

 

Nu ville jag bara slänga upp lite favoriter.

 

Väska Gina Tricot, inhandlad före jul. 199:-

 

 

& denna snygga plånbok hittade jag på TOP SHOP i mellandagarna, 299:- eller om det var 249:-

 

  

 

  

 

 

 

     

 

 

 

Sedan kune jga inte låta bli att åter igen kika in på nelly.com för att hitta lite vårnyheter. Inte så lite heller.... Här är en bråkdel av det jag skulle vilja hova in:P

 

  

 

   ...denna känns lite naken, men det kanske var en nattis=)?... läste inte så noga.

 

   ...såååååå snygga!!!!!!  Vill ha.

 

 

    

 

& tillsist denna ursköna och snygga goooooströja. 

   

 

Nu är det så kallt i rummet att jag skall redan nu ta och krypa ner i min säng under duniset med en kopp kaffe och zappa runt bland lite dagens skvaller innan Robinson börjar. 

 

Ha en underbar kväll!//     

 

Av Tina - 27 januari 2010 07:16

Ja, konserten var helt underbar.....

 

så grymma. Depeche Mode hade jag mer än gärna sett igen.

Platserna var riktigt grymma med.

Tack Linda för att du frågade just mig, & tack för en underbart trevlig kväll.

 

Nu en trött Tina off to wörk. Inga bilder? Nej, det skulle ingen vilja se i dag endå;)

 

Ha en underbar dag!! //  

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards