tinas vardagslyx

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Tina - 28 januari 2010 19:47

Hala amalia....

 

Ja shit, pommes. Hade behövt skrillorna till jobbet i dag. Det var rena träningspasset så som man fick spänna benen för att inte stå på snoken. Nä.....bort med is, snö, slask..ja allt som hör den underbara vintern till.

 

Men vad glad jag blev när jag kom hem i dag. Lilla mammsen hade skickat 2 små paket. Ett adresserat till mig och ett till killen.

 

Killen fick stickade, blå raggisar....eftersom han alltid lånar mina rosa:P Nu har han egna i sin egen storlek.

 

Jag fick superfina handledsvärmare. Till och med med söt spets:

 

  

  

   ..bara för att jag gnällde förra helgen över att jag hade förstört mina andra. Shame on me.

 

Robinson i kväll igen då, skall bli kul. Lite kvällskaffe och annat mys. Sitter redan inbäddad i den underbara morgonrocken jag fick av killen i julklapp. Underbar.

 

Ha en underbar kväll alla. Kram, kram//  

 

Av Tina - 28 januari 2010 07:04

God morgon...


Snoret rinner och förkylningen har nått mig med. Usch, detta har jag verkligen ingen lust eller tid med. Gå & bli sjuk!! Nä, skall till apoteket och storshoppa i dag tror jag.

  

En cool bolerotopp från Gina Tricot, REA 79:-

  

  

 

Nu skall här pimplas te och snyta näsa.

Hoppas ni får en underbar dag. Kram, kram //  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards