tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Skor & smycken - ja tack!

Av Tina - 30 januari 2010 06:44

"Fönstershoppa" mitt i natten?

 

Ja det går verkligen för sig. Vaknade redan kl 03:15. Har försökt somna om men det går verkligen inte. Så drog på min favoritserie på datorn. Ja, jag är fast i Home & Away. Australiensist sak som är en sådan där evighetsserie hehe.

 

Efer det var det återigen dags för att kolla in vad som dundrat in nytt inför våren. Hittade lite blandat smått och gott.

 

Snygga ballisar till sommaren. Från Have2have.se

 

    

....hittade även söta sandaler. Nitar funkar ju lika fint 2010 :P

 

   Även om det käns långt kvar tills man får traska i sådana saker så är det skönt att kunna glömma slasket och isen utanför dörren ett tag.

 

Snygga, nya smycken från have2have.se

    

 

Snygg väska, även den have2have.se

  

Jag gnäller över min förkylning men kom faktist på att jag har bara tagit på mig mössa en enda dag i vinter, och det var en kliig sak...kanske skall köpa ny huvudbonad?

 

    

Hatt eller mössa? Från nelly.com

 

Nu skall jag nog fortsätta titta på Wallander som jag somnade till i går. Kämpar mig igenom dessa 60 frifilmerna. Bara 21 kvar nu ;)

 

Höres senare. Kramtche//  

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards