tinas vardagslyx

Alla inlägg under januari 2010

Av Tina - 13 januari 2010 21:09

Trots kylan har jag fått en sådan längtan till "den lilla" inför våren/sommaren.

 

Som denna, kanske vanliga men söta ballongklänningen från bubbelroom.se för 249:-, överkomligt pris!

 

  

Av Tina - 13 januari 2010 19:50

- Nu har jag gjort det igen.

Vaddå? jo "råkat" snubbla in på "Huset Elli" på väg hem från jobbet.

De har de mest underbara inredningsprylar, så det är som en oemotståndlig godisaffär för mig.

 

http://husetelli.blogspot.com/

 

Ligger vid redbergsplatsen i Göteborg. De har tyvärr ingen nätbutik, så tur för mig att jag stampar förbi där på väg från jobbet=)

 

Denna underbara lykta fick följa med hem i dag:

 

  

 

 

Av Tina - 13 januari 2010 19:03

Sådär.

Då var en blogg till skapad=)....Har länge funderat på om, när, hur & varför. Men nu kunde jag inte hålla mig längre..hehe.

 

Så här har ni en blogg om allt mellan himmel och jord. Kommer fokusera mycket på inredning och shopping då det tillhör en stor del av mina intressen.

Självklart vet man att det finns miljoner av dessa bloggar redan, och OM man inte har tröttnat...? Nä inte jag i allefall=) Och naturligtvis skall man skriva om det man intresserar sig av, annars blir det ju inget vettig av skiten:P

 

Sååå..... nu skall här utforskas lite mer vad för spännande detaljer som kan läggas till.

 

kram kram so long.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards