tinas vardagslyx

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Tina - 1 februari 2010 21:29

God afton.

 

Ja jag lurade med killen på AVATAR....igen. Eller han hade ju inte sett den alls och jag hade inte sett den i 3D, så it was a deal. Tur för mig att han tyckte den va så väldans bra då. Han hade nog ett extra öga för effekterna;)

 

Kolla vad snygga vi blev:

     Ha ha fyfan!

 

Nu skall jag gå & hänga upp mina raggisar som inte luktar allt för mumma. Natti, natti på er //   

Av Tina - 1 februari 2010 07:06

God morgon.

 

Det blev aldrig filmen Ond aning med Sandra Bullock i går, rotade i stället igenom nyheterna som hade kommit i Felialistan;)

 

Blev Knowing med Nicolas Cage. Den börgade väldigt bra & spännande, men ballade ur mot slutet och då förstördes hela filmen, tyvärr.

 

En repris från fredagen. Kofta Gina Tricot 249:-

  

 

Ha en underbar dag folks. I dag blir det jobb & bio med killen.

Kram kram//   

Ovido - Quiz & Flashcards