tinas vardagslyx

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Tina - 11 februari 2010 20:07

Ja såhär snygg är man ju alltid när man skall fixa till utväxten...

 

    

 

...& i morgon bitti får ni se om det blev lyckat.

 

Brukar ju bli ok, men denna gången hade jag som sagt för lite av den ena blekningen. Köpte fel.

 

Skall packa klart väskan inför helgen sedan sova.... kvällstrött som vanligt ja *s* Natti, natti //   

 

 

Av Tina - 11 februari 2010 18:45

Nä fy, här stinker det.

 

Håller på att fylla i utväxten. Går åt skogen eftersom det inte räckte. Få se hur katastrof det blir när jag tvättar ur det.

 

Nu har vi ätit riktig viktväktarmat.

    

 

Inte direkt men farao vad gott det var. Har man kvar halva till lunchlåda i morgon med. Perfekt.

 

Tittar in senare, för nu måste jag skölja ur denna stank.

//   

Av Tina - 11 februari 2010 15:11

Ja här sitter jag & solen strålar...

 

utanför i alla fall. Här inne är det inte mycket till sol. Kunderna har fått sina fakturor i dag, är ju aldrig poppulärt ;)

 

Jag vill ut, ut, ut och hem, hem, hem. Har lite att dona med och måste färga utväxt, dusha och bli ren till helgen *S*

 

Nä, häpp so long //   

Av Tina - 11 februari 2010 07:03

Puff i repris.

 

Ja jag vet, det börjar bli tjatigt. Men jag gillar mina pufftoppar. Skall köpa lite mer färger till våren, om de finns kvar då. Men nu får det duga med svart & vit.

 

      

Topp BIK BOK, Jeans H&M, stövlar SkoPunkten

 

Tjo i ottan. Jag vaknade "bara" halv tre i natt, nös och nös och nös..... men nu på morgonen är allt bra igen. Skumt. En halvtimme efter mig vaknade killen och nös i mängder. Men han är också ok nu. Måste varit ett spöke som körde en fjäder under snoken på oss.

 

Varför detta vaknande mitt i natten?? Börjar bli jobbigt. Vill väldigt gärna sova tills klockan ringer. Tack.

 

Längtar så till helgen. Alltid kul med små turer. Svärföräldrarna skall ta oss till skövde för shopping. Får se vad den hålan har att erbjuda:P

 

Nu blir de kaffe. Hä på er //  

Ovido - Quiz & Flashcards