tinas vardagslyx

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Tina - 14 februari 2010 20:23

Ja nu var man hemma igen....


Borta bra - men hemma bäst. Är det inte så? Har haft en underbar, trevlig helg! 

   

Efter jobbet i fredags drog ju killen och jag till Mullsjö (svärpäronen). Mkt trevligt. Gjorde god mat och drack gott. Jag testade nya XIDER spring    ... den var verkligen jättegod.

 

Blev ingen lång kväll. Det var ju som vanligt med mig, dödstrött på en fredag.

 

På lördagen åkte vi in till Skövde för lite shopping & mer god mat. Jag köpte inget men vi gick in i en butik som heter "Förr".

De hade ursöta prylar: 

  

      

Sött va=)?

 

På vägen hem stannade vi i Tidaholm för att köpa semlor. Alla i Tidaholm hade lila hår. Det var lite skumt. Verkade vara den enda färgen på hårvårdshyllan. 

  

På kvällen blev det självklart deltävling 2 i mello.

 Se startordningen HÄR!!!


And the winners blev ju

    


Anderas låt diggade jag inte det minsta. Erics funkade.


I dag tog vi en prommis i området. Sååå fint med all snön. Ja, till & med jag tyckte det *S* Men där var det verkligen vackert. Frisk & underbar luft, ett härligt lugn i skogen, bland älg- & harspår.


      

Älsklingen hade måttligt kul åt att jag inte var berädd på hur djup snön var vid sidan av stigen.

Vill snart tillbaka till Mullis och svärpärisarna. De är riktigt härliga prickar.


Men nu tillbaka till verkligheten. Packa upp massa smutstvätt, duscha & Köping såklart=)

Hoppas eran helg var lika bra. kram kram //   








Skapa flashcards