tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

God morgon.

Av Tina - 17 februari 2010 06:28

 Herre min skapare. Kl: 06:00 var jag redan klar och påklädd och sitter i soffan. Ja hela en och en halv timme innan jag skall gå. Låg bara och vred mig i sängen. Kändes mest jobbigt att bara ligga där och vara kissnödig.

 

I dag blir det...

     Klänning Gina Tricot,

Kofta La Redoute.

 

Efer jobbet i dag blir det stan en stund och fika med en god vän.

Men nu kaffe här som vanligt.

Önskar alla en underbar dag. //  

 

 
 
zetterlinden

zetterlinden

17 februari 2010 10:43

fin klänning!:)

http://www.zetterlinden.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

18 februari 2010 10:35

värsta snygga posen du fick till på första bilden..
Sexy babe, haha :-)

http://tobilda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards