tinas vardagslyx

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Tina - 18 februari 2010 20:03

Hett från Moss


Kate har ju haft sin egen kollektion hos TOPSHOP sedan 1 maj 2007. Tycker att urvalet är ursnyggt. Snart kommer det mer inför våren/sommaren 2010.


Men här är lite från det som har varit. (Hennes kollektion finns ju även på TOPSHOP här i sverige)


      

       

 


Senare i vår blir det fler besök till TOPSHOP för att se vilka läckerheter som har dykt upp. Jag spinger inte till den butiken allt för ofta. Får bli mer av det goda=) //   





Besök TOPSHOP här !!!

Av Tina - 18 februari 2010 18:30

Nä det är mycket man inte bara kan ta en utav. Sitter just nu och smäller i mig Non stop. Vem har någonsin sagt" Jo men jag kan ta en, sedan är det bra" Hello..... det funkar inte så.

  

Man kan inte bara ta en:

  

  

man kan inte bara ta ett:

  

    ....eller ett:     


Eller en....

  


Men jag kan ta bara EN öl:P...faktist.


Nu skall jag fortsätta smälla i mig. Usch, men så får det bli. Har blivigt väldigt onyttig den senaste tiden. Det började ju så bra med att bara vräka en dag i veckan. Lördag. Men nu har det spårat ur. Skärpning!!!


God kväll på er //   





 

     

Av Tina - 18 februari 2010 06:53

Eller? Har hört att det skall snöa från och till i en månad till, hur de nu kan spå fram det. Suck. Efter det här förtjänar man en lång och fin vår, en lång och varm sommar. Den kan få vara till oktober si så där=)

  

Bolerotopp & linne, Gina Tricot. Svart Depend;)

 

Håller på att koka pasta så här i ottan. Fixar matlådan.

 

Ha en underbar dag alla. Höres senare //   

Skapa flashcards