tinas vardagslyx

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Tina - 22 februari 2010 15:32

Det var verkligen längesedan jag var på någon fest, eller annan tillställning som jag klädde upp mig rejält. Är så sugen på det. Tittade runt lite och hitta såååå många snygga fodral på ASOS.com. Kika på allt HÄR!!!


  

            


  


           ....ja det finns lite att välja på. De har verkligen snygga kläder.


Idag var andra gänget på födelsedagsfika här. Fick en sååå fin och stor orkidee. Farskapet har varit och handlat igen. Eftersom han inte bor i Sverige, passar han på att handla allt han kommer över i matväg som han inte får tag på i Tyskland. Så i dag blir de falukorv tydligen *S* Perfekt att låta han bestämma, då får han laga skiten med :P


Nu skall här ses på lite mer OS. Trevlig eftermiddag på er!


  

Av Tina - 22 februari 2010 08:34

Sandalerna är inköpta men när man tittar ut genom fönstret så är det helt andra skor jag behöver. Som sagt, varenda stövel, känga, sko läcker ju in om det slaskar till och det kommer det ju göra förr eller senare. Funderar på att köpa mig ett par kängor nu i veckan. Även om snön inte varar länge till. Det kommer ju alltid en till vinter.

 

Hittade lite läckerheter från Timberland. Både snyggt och praktiskt. Vilket är VIKTIGT för mig=)

            

 

Najs najs, men nu blir det ingen shopping så här på morgonen, nu blir det kaffe och fralla=)

 

Ha en underbar dag alla. Så skall jag ta och ha en skön ledighet;)

 

  

 

Skapa flashcards