tinas vardagslyx

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Tina - 25 februari 2010 21:13

Nja, inte om man tittar ut. Men killen gjorde en supergod mangosmoothie. Till och med pappsen gillade drinken skarpt.

 

 

 

Själv fick jag vårkänslor och beslutade mig för att lägga på ett lack med sommarinspiration *S* Rosa med glittertoppr. Lite får man ju försöka i alla fall. =)

        

  

God natt folket. Nu blir det till att krypa under duntecket. 

 

     

Av Tina - 25 februari 2010 16:45

God eftermiddag.

 

Klarade mig hem i dag trots ytterligare ett snökaos. Våra spårvagnar här i Göteborg är konstruerade för att klara sig vid medelhavet. Väl hemma blev det lite "fönstershopping" på nätet. Min plånbok är inte (än så länge) anpassad för en Birkins men de är sköna att vila ögat på ;)

              

 

                          

 

 

Ja hade man haft Victoria Backhams tillgångar så hade jag också sprungit runt så här;)

 

         

 

Men i stället får jag nöja mig med att börja rulla köttbullar. Ja, det är det som står på menyn i dag. Trevlig kväll.

 

  

 

 

Av Tina - 25 februari 2010 07:12

God morgon.

 

Ja nu blir det jobbet igen. Man vänjer sig snabbt med att vara ledig.

Pappsen han får snarka vidare och klara sig själv i dag.

 

Jag i dag:

    

 

Så nu kaffe och sedan ut till vinterlandet. Önskar er en bra dag.

 

  

Skapa flashcards