tinas vardagslyx

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Tina - 26 februari 2010 16:54

Ja i morgon skall min far redan åka. Veckan har gått väldigt fort. Detta innebär även sista dagen med onyttig mat *s* Nä då, han har lagat och köpt ok mat, men allt han vill ha är sådant jag normalt aldrig äter. I kväll blir det pizza från hörnet här. Skall inte lagas någon mat i kväll inte.

 

Ryggen överlevde på jobbet fast det var nätt och jämt. Gick runt som en trollpacka med puckelrygg. Vi som skall ränna på stan i morgon och dessutom röjja i killens lägenhet då den skall hyras ut i en månad. Får gå bra detta.

 

Nu skall faderskapet och jag gå och storhandla. Han skall handla allt han vill ta med sig till tyskland och jag skall fylla på med "normala" saker i skåpen;)

 

Ha en trevlig kväll.

 

  

Av Tina - 26 februari 2010 07:06

Ja nu är den heliga fredagen på ingång, eller fredag är ju påbörjad men först skall man en tur till jobbet. Bara vagnar och andra färdmedel går som de bör.

  

Kofta & linne Gina Tricot

 

I dag vaknade jag med fruktansvärda ryggsmärtor. Vet verkligen inte vad jag har gjort. Detta måste vara snudd på ryggskott. Kan böja mig men det gör vansinnigt ont. sitter stel som en trädocka i sängen mot ramen. Fy 17!!!

 

Lite mer kaffe nu. Ni får ha en underbar dag ute i stugorna.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards