tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Sista, flötiga kvällen.

Av Tina - 26 februari 2010 16:54

Ja i morgon skall min far redan åka. Veckan har gått väldigt fort. Detta innebär även sista dagen med onyttig mat *s* Nä då, han har lagat och köpt ok mat, men allt han vill ha är sådant jag normalt aldrig äter. I kväll blir det pizza från hörnet här. Skall inte lagas någon mat i kväll inte.

 

Ryggen överlevde på jobbet fast det var nätt och jämt. Gick runt som en trollpacka med puckelrygg. Vi som skall ränna på stan i morgon och dessutom röjja i killens lägenhet då den skall hyras ut i en månad. Får gå bra detta.

 

Nu skall faderskapet och jag gå och storhandla. Han skall handla allt han vill ta med sig till tyskland och jag skall fylla på med "normala" saker i skåpen;)

 

Ha en trevlig kväll.

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards