tinas vardagslyx

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Tina - 27 februari 2010 07:52

God morgon. I går blev det faktist inte pizza.

Lika nöjd är jag för det. Sushi kändes nyttigare;)    Vi snaskade ändå i oss massa godis under sällskapsresan 3.

 

I dag skall vi lasta av far vid flygbussen. Lite tråkigt att det har gått så fort, men skönt på ett sätt;) Ja ni vet ju hur det är. Sedan skall jag och killen göra stan. Det blir shopping för båda två. Fick ett presentkort på Gina Tricot av mina gulliga kollegor i födelsedagspresent på jobbet i går. Så varför vänta med att sätta sprätt på det =)

 

I kväll blir det till att titta på mello i en bar. Killen och jag skall ut och äta. Så här tittar jag nog inte in mer i dag, sover över där.

 

Först ut i kväll blir ju Sibel.

 

  

 

Som vanligt kan du tjuvlyssna på låtarna HÄR!


Nu blir det kaffe och frulle mad far. Pontus han får snarka ett tag till. Ha en underbar dag alla. Puss & kram.

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards