tinas vardagslyx

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Tina - 3 mars 2010 20:54

God kväll.

 

Jag han inte in till H&M i dag för att se om jag kunde hova in skjortan.

Men har grävt lite mer i jeansmodet. Det är inte allt för längesedan jag själv inte begrep mig på Boyfriend style. Ingen stil som jag har fallit för direkt.

 

Men kändisarna har det inte gått obemärkt förbi.

 

Kan vara snyggt på en del, men än så länge avstår jag. 

 

I övrigt sejer jag bara: Kombinera jeans preciiiis hur som helst!

 

 

 

 

(Nedan, jeans från nelly.com)

                

(Ovan, jenas från nelly.com)

 

     

Många snygga modeller där. Så snyggt med jeansskjorta till med.

Personligen tycker jag det är snyggast när det inte är samma färg.

 

Skjortan med puffärm som jag är på jakt efter passar ju perfekt till mina mörka jeans;P

 

  

Nu efterlyst. God natt härliga läsare.

 

  

 

 

 

Av Tina - 3 mars 2010 06:37

God morgon.

 

  

Älskar ju puff puff=) (Ovan från BIK BOK)

 

Såg den här underbara puff på H&M.se 

  

Den har säkert funnits där ett tag, så den kanske är slut. Skall ta och kolla in på en H&M-butik för den här vill jag nog prova först=)

 

Ser ut att bli sol i dag med, lite kyligare men det spelar verkligen ingen roll så länge solen skiner. Underbart med lite mer energi. Det är behövligt.

 

Nu lite kaffe. Adjö.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards