tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Lite smått & gott en fredags morgon

Av Tina - 5 mars 2010 07:06

Ja heliga fredag är äntligen här! Men i kväll blir det inte fredagsmys här hemma utan på stan med gamla klasskompisar=) Kul kul!!

 

  

  

Hål i tröjan i dag. Gina Tricot, 149:-

 

& läckra Depend:P

  

 

I går hittade jag massa snygga smycken när jag "fönstershoppade" på nätet. (De flesta från Nelly.com)

                

Såååå schnögga=)

 

Nu en påminnelse!!

Folket på Haiti behöver fortfarande vår hjälp:

 

För att skänka 50 kronor - SMS:a Haiti50 till 72955.
För att skänka 100 kronor – SMS:a Haiti100 till 72955.

 

Eller ring:
099-320 10 - GÅVA PÅ 100 KR
099-320 25 – GÅVA PÅ 250 KR
099-320 50 – GÅVA PÅ 500 KR

 

Besök gärna www.unicef.se för information om Chile.

 

Nu skall jag stressa i väg till jobbet och som sagt after work med klassisar direkt efter det =)

 

Kram och ha en bra dag!

 

  


 
 
Ingen bild

AK

5 mars 2010 07:43

Nä Tina nu får du sluta o tipsa om så många snygga saker. ;) Min shopping abstinens minskar inte! haha

 
ITZI

ITZI

6 mars 2010 11:39

Har stövlarna i vitt, ÄLSKAR dem!

http://www.itzi.blogg.se

 
Ida

Ida

11 mars 2010 21:49

Fina saker!

http://idaveintie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards