tinas vardagslyx

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Tina - 6 mars 2010 15:13

Hej svejs. Dagen började så underbart med att man blev serverad en smarrig guavasmoothie.

  

 

Sedan gick vi ut i det underbara vädret. Gillar synen på snön som smälter bort i den underbara solen=) Vi tog och fikade på ett mysigt cafè här i hoodsen, Kålltorp.

    

  

Mysiga Sunes café. Åt en smarrig kärleksmums och fick mitt lunchkaffe. Man får verkligen helt ny vårenergi så fort solen tittar fram. Nu märker man att våren är här på riktigt!!

 

Skall äta lite smarrig kyckling innan vi skall i väg på kallajet ikväll. Så jag blir ju inte hemma och kan se på andra changsen. Den är ju visserligen inte lika spännande, man har ju i alla fall hört låtarna innan. Min vilda gissning är att mello INTE kommer att vara på hos dem vi skall till;)

 

Först ut i kväll är  Pain of Salvation

  

 

& som vanligt kan du lyssna på låtarna HÄR!


Jag önskar er alla en underbar lördag!!!

 

  

Av Tina - 6 mars 2010 08:44

Lite bakis från gårdagens miniklassfest, ja vi är ju aldrig så många=) Men det var mycket trevligt.

 

I dag skall killen och jag på kallaj ikväll med, kommer inte bli en långvarig natt kan jag säga.

 

En härlig lördagsmorgon under duntäcket hittade lite sötsaker när jag "fönstershoppade".

  

Klänning, ODD MOLLY från sommarkollektionen 2010.Såååå söt.

 

  

Tunika från Koola Anna.

 

  

UGGS Australia, snart för varma men sååå snygga.

 

  

Stövlar från Ilse Jacobsen, behövliga när all snö skall ge sig i väg.

 

Nu blir det kaffe & lite av Home & Away. Min underbara serie ;)

 

Kram so long.

 

  

 

 

 

Skapa flashcards