tinas vardagslyx

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Tina - 11 mars 2010 20:05

Ser du stjärnan i det blå...... ?

 

Är sååååå trött. Suck. Mumsade just i mig god sallad. Blev inspirerad av en kollega. Det såg så gott ut det hon hade med sig så då gjorde vi det till middag i dag. Ruccola, halomi, cocktailtomater, grillad kyckling. Skulle kunna vräka i mig 2 paket halomiost helt själv, men det är ju mindre nyttigt.

 

Nu till andra stjärnor. Såååå fint!

 

  

En fin kruka.

 

 

  

Perfekt pall till barnrummet. Från houseofhedda.com (Se länk nedan)

 

    

Fint för sängen, överkast och bäddset från Hemtext.

Tyvärr ej aktuellt sortiment, kan finnas kvar i vissa butiker. (Överkastet finns hos fler återförsäljare)

 

Ta gärna en till House of Hedda. De har massa söta ting=)

 

Nu skall jag ägna lite mystid åt killen. God natt folket. När vi vaknar i morgon är helgen inte långt borta;)

 

  

 

 

Av Tina - 11 mars 2010 06:58

God Morgon!!!

 

Ja, ett riktigt megafontjut skulle behövas för att få upp mig i dag, men jag fick klara mig utan. Det blev en evighet med snoozande i stället.

 

Är verkligen insnöad på randigt. men kan man ha lager på lager med samma mönster??

    

Ser ju ok ut men..... Hur vet man om det funkar eller ej. (Får Googlea;) Allt som man själv tycker är ok kan man ju faktist springa runt i. Det är det som är det sköna med modet nu.

Sjal Vero Moda, topp Gina Tricot. (Toppen har ett par år på nacken)

 

Ingen sol i dag, får sno energi från något annat i stället. Eller NÅGON annan kanske *S* Kille sover så gott så. Så är livet som student.

 

Nu mer kaffe och Vakna med the Voice.

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards