tinas vardagslyx

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Tina - 23 mars 2010 18:58

God kväll. Hemma och mätt, sittandes i soffan. Eftersom jag har gjort om lite i badrummet så köpte jag nya, matchande handdukar i dag. Kul med lite nytt minsann.

 

Ingen stor förändring men så här blev det.


FÖRE:

 

EFTER:

    

  

Är rätt nöjd om jag får säga det själv. Små förändringar kan göra så mycket. Snart är det dags att tapetsera i vardagsrummet. 

 

Middagen i dag var lite udda. Köpte smörgåstårta bara till mig & dörlingen här hemma. Den måste varit det smarrigaste jag har ätit på länge 

      

 

Smarry, smarry. Nyttigt värre.

 

Nu blir det fler avsnitt utav Tusenbröder. Har fastnat helt för den serien nu. Såg den aldrig när den gick på tv för ungefär 8 år sedan eller när det kan ha varit.


God kväll underbara ni.


  

Av Tina - 23 mars 2010 16:07

God dag. Inget inlägg i morse, sorry. Har donat med badrummet. Lite förnyelser på G. Bilder kommer tids nog.

Underbart kul är det i alla fall.

 

Sitter på jobbet nu och njuter av solen. Dock är jag på fel sida rutan. Fick stå ut med spöregn på väg till jobbet.

 

Nu får jag lägga på ett kol. Hä på er so long.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards