tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Sommar med H&M - men vintern fortsätter

Av Tina - 25 mars 2010 06:42

God morgon. Ja, såg precis på nyheterna att vi väntar mer snö till helgen. Alla som gillade denna vinter så mycket, även ni måste väl ha tröttnat nu? Man hittar bara mer och mer fina sommarkläder...men nu har jag tappat lusten på att shoppa. Må den komma åter inom kort;)


Nya läckerheter från H&M

     

 

I går hade vi besök av Andreas & Anders. Mycket trevlig och maten blev supergod. Tack Mark för receptet. Pasta, kyckling & persilja med grädde och parmesanost. Gjorde en sallad till på ruccola, mozzarella, soltorkade tomater & minitomater. Nej, ingen smalmat med jeeez va gott det var. 

 

Inga sommarplagg idag.

  

Tröja Gina Tricot, Jeans H&M.

 

Nu kaffe och nyheter. En underbar torsdag på er!

  

 

 
 
AK

AK

25 mars 2010 07:14

Men hallååå vilken väderrapport tittar du på? Snö? De säger ju att det ska bli 10+ och vår. :)

Hoppas din väderprognos är galen!!
Kram kram

http://levalivetkakan.bloggplatsen.se

 
gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

25 mars 2010 07:34

tack så mycket!

http://www.gotteochvi.blogg.se

 
Tina

Tina

25 mars 2010 19:44

AK. Ja haha vi får hoppas på att min var galen=) Nä, det var 4:ans morgon nyheter. Ida blev med orolig, hade nog sett på samma som jag. Men shiiit va varmt och skönt det var i dag.

http://www.tinasvardagslyx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards