tinas vardagslyx

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Tina - 29 mars 2010 18:59

God Kväll. I dag har varit en riktig skitdag. Företag som Felia som man inte kan nå. Vill man betala en räkning, går det verkligen inte. Får betala den felaktiga och reklamera den i efterhand i stället. Suck... Men jag skall i alla fall tillbaka till frissan i morgon=) Känns bra.

 

Pytt i panna var det mest fantasifulla vi kom på till middag i dag. köpte 2 filmer på Ica med, Gökboet & Apocalypse Now. Ett par gamla godingar. Kaffe på maten, diska faten. Sedan Skavlan på svtplay. Vi missade våra favoriter Herr och fru Rapace.

  


Trevlig måndagskväll.


  

Av Tina - 29 mars 2010 07:02

God morgon. Trodde jag skulle ha svårt för att gå upp när man förlorat en timme. Men jag vaknade en halvtimme innan klockan ringde. Rätt skönt ändå=) I dag kanske det blir en tripp till IKEA efter jobbet. Få se i fall det hinns med. 2 nya nattbord önskas.

    

T-shirt Gina Tricot.

 

Ringde min frisör i fredags. Hon är super duktig på alla sätt och vis men jag har fått på tok för många komentarer att jag ser gråhårig ut, och jag kan instämma. Inte upptill, där ser man slingorna tydligt. Men mycket av håret ser tyvärr grått ut=/ Få se om jag kan färga hela kalufsen i en färg kanske, få se vad det blir.  

 

Men nu blir det kaffe och sedan ut i regnet för att knalla till jobbet.

  

Skapa flashcards