tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Ny look - nya sängbord

Av Tina - 30 mars 2010 06:47

God morgon. Vaknade på aningens bättre humör i dag. Telia - felia kan verkligen ställa till det. Nu är i alla fall en räkning betalt som inte stämmer. Jag står och betalar för fast & bredbandstelefoni. Någon smart jöns där som har lagt till en extra tjänst. Tur att Telia ligger i Göteborg då, måste tyvär klampa in där i dag. På telefon vill ingen hjälpa mig.

Efter det blir det en till tripp till frisören.


Killen kanke drar till IKEA under tiden. 2 nya sängbord skall införskaffas.

Absolut inga nyheter på någotvis men vi vill ha ett par man kan gömma all skit i. Behöver lådor. Så dessa får det bli, de passar till sängen jag har.

  

Det får duga. Värre än så här blir inte looken i dag:

  

Pufftoppen från BIK BOK. Just got to love it.

 

Underbar tisdag på er!


  

 
 
Linda

Linda

30 mars 2010 09:25

Så härligt att ett stort företag som Telia inte har råd att anställa folk med rätt kompetens. Och att dom ens har några kunder överhuvudtaget förvånar mig dagligen då man hittat bloggar till höger och vänster som alla klagar över Felia!!

Ett under....
Hoppas det löser sig med det iallefall.
Kram vännen

http://whittochcharmigt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards