tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Underbar morgon

Av Tina - 31 mars 2010 07:04

God morgon. Vaknade 02:15 i morse/natt...vet inte om jag äns somnade om, vred mest på mig. Så snart är det väl dags att vila middag=) Fattar inte vad detta skall vara bra för. Men när jag vaknade slog mig tanken: jag har ju brunt hår nu! Och jag är supernöjd denna gången.

  

Nu behövs det bara en klippning snart. Får bli från nästa månads kassa.


    

Pufftopp BIK BOK. Kjol Gina Tricot.

 

Kaffe i mängder sedan jobb & en tripp på stan. Lite som måste fyllas på *S* Önskar er alla en underbar onsdag.


    

 
 
Linda

Linda

31 mars 2010 13:39

Du blev super fint i brunt hår. Men om du minns så tyckte jag det sist oxå :-) Mycket vuxenpoäng på håret :-) Glad påsk vännen. Kram

http://whittochcharmigt.blogspot.com

 
Ingen bild

Camilla

1 april 2010 00:31

Jättefint! Men gud så ovant.. Jag ska till frissan nästa månad och göra av med mycket pengar!

 
Ingen bild

rosita

1 april 2010 09:40

Du var verkligen jättefin i din nya färg! Jag har också lyckats hitta vägen till frissan men dock inte till ny färg... Kramar!!!

 
Ingen bild

Liza

1 april 2010 09:45

Syster yster, det blev verkligen jättefint! Du passar superbra i brunt hår. Ha det bra i påsk. Vi ses snart!

 
Tina

Tina

1 april 2010 18:34

Tack alla=) Ja, jag trivs sååååå bra i det bruna. Glad påsk på er!

http://www.tinasvardagslyx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards