tinas vardagslyx

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Tina - 7 april 2010 22:39

Sent besök mitt i veckan. Inte likt mig inte. Herregud, pajjar ju rutinerna helt och hållet;) Upp extra tidigt i morgon med. Skall börja vid 07:00 tänkte jag. Komma i kapp lite.

 

Hade på Efterlyst lite i bakgrunden under kaffedrickandet här. Har alltid gillat att kolla på det programmet. kanske gottar mig i andras sorg? Nä då. Usch.....Men kul att det i många fall leder till fångst av gärningsman.

 

Nu blir det sängen här. Natti, natti!

 

  

Av Tina - 7 april 2010 06:54

God morgon!

 

Onsdag, lillördag, mitt i veckan ja denna veckan blir inte lång. Rätt skönt ändå. Står still i knoppen så jag får fortsätta pimpla kaffe här i stället, titta på nyheter, och fundera på vad jag skall ha för matlåda. Laga något nu? Nä, mackor eller kycklingsallad på Friskis & Svettis får det bli. Skall fundera på det *s*

  

  

Tunika och kofta Gina Tricot


  

Armband H&M


Önskar er en underbar onsdag!

 

  


Skapa flashcards