tinas vardagslyx

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Tina - 9 april 2010 21:26

God kväll. Ja, det har den verkligen varit. Sitter i min underbara morgonrock och lägger nytt lack. Har ätit fullt med onyttigheter men fruktansvärt god mat.

  

Grädd- & parmesansås, pasta, kyckling & champinjoner.

Sååå smarrigt. Hade lite grönsallad till det.

 

Nu sitter vi här med chips och var sitt glas rött. Har precis tittat klart på Talang och nu zappades det visst över till något hajprogram på Discovery.

 

Själv lägger jag nu lite tid på att lacka om naglarna. En ljusblå färg som jag föll för. Bägge från H&M denna gången.


Önskar er en underbar fredagskväll!


  


    

Av Tina - 9 april 2010 06:35


Ah, men kolla! Klassikern MALM fick följa med hem i går som nattbord. Jag och killen kanske donade ihop dom lite sent i går. Hamrade med bordet liggandes i soffan för att dumpa ljudet *S*


Heliga, heliga fredag. Solen är på väg upp, himlen är blå och jag måste sticka...NU! Börjar lite tidigare i dag med. Rensa upp inför nästa vecka.


  

Leggings & topp Gina Tricot, Klänning/tunika Ellos.


Underbar fredag på er!


  



  

Ovido - Quiz & Flashcards