tinas vardagslyx

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Tina - 26 april 2010 20:09

God kväll!

 

Inget mer Erik & Mackan med deras Guldfeber. Det var sista delen förra veckan. Men Hollywoodfruar blir det snart i alla fall. Håkans bar rullar i bakgrunder....jisses. Jag har kikat in lite till på Bubbelroom och hittade bl.a en jättefin bastunika i mullvad & ett par snygga sandaler från Friis & co.

 

  

 

  

 

.....men skorna blir det inte för min del. Toppan klickas möjligen hem snarast!!

 

Får önska er en underbar måndagskväll. Puss & kram.

 

  

Av Tina - 26 april 2010 06:48

God morgon!

 

Ny vecka, och det känns bra! Inte alltid det gör det på en måndag. Sitter här och tittar på morgonnyheterna. Herre gud, jo klart att det är stort att Madde och Jonas har brutit sin förlovning. Men det gör ju "vanliga" människor dagligen. Bara synd att det blir svårare att leva med det för sessan än för oss andra.

 

Dagens detalj!

 

...gör mig glad.

 

Har ju alltid haft svårt för att hitta armband då de alltid är för stora, så länge man inte kan ställa in dem efter behov. Armbandet jag föll för när jag var i Varberg sist (Emmas vän, Lisa hade ju ett snyggt på sig från VERO MODA) provade jag hemma i Göteborg igen och det var ju tyvärr för stort. Men skamm den som ger sig. Provade några till trots att det stod ONE SIZE. Wow! Ett av dem satt perfekt:

   

Så glad, så glad så!

 

Önskar er en underbar måndag. 

 

  

 

 

Skapa flashcards