tinas vardagslyx

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Tina - 4 maj 2010 17:59

God afton folket.

 

Trött som bara den är man. Men det är väl så när man står mellan frisk och sjuk.

 

Det skall ju egentligen inte vara säsong för jackor men guuuud vad snygg den här jackan från Bubbelroom är=)

    

Eftersom det är så synd om mig, så skall jag nog dra mig till sovrummet och se på en film. Efter allt strul med Telia fick vi 4 nya gratisfilmer i alla fall. Helt ok!

 

Underbar fortsatt tisdag på er.

 

  

Av Tina - 4 maj 2010 06:58

God morgon.

 

Ja Kan Jang är mitt levebröd denna vecka *S* Det har funkat mot förkylning förr och kommer göra det nu med, med lite hjälp av panodil. Slänger mig på alla hjälpmedel så snart jag har minsta känningar. Hatar att vara sjuk.

  

 

Inte säkert det biter på alla men jag har hittat något som funkar för mig=)

 

Hade tänk träna i dag men det blir då inget med det. Både på gott och ont. Vill ju komma igång ordentligt igen samtidigt som det är sååååå tråkigt.

  

  

Jeanskjol, VERO MODA (från förra året)

 

Nu kaffe & nyheter sedan jobb. Jag önskar er en trevlig tisdag.

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards