tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

I Love Göteborg

Av Tina - 22 maj 2010 21:13

Ja det kan jag nog säga att jag gör....

 

...i alla fall på sommaren & speciellt i dag. Har haft en helt underbar dag som började rätt segt. Vi har ju haft kanonväder, ändå han klockan bli 12:00 innan jag kom ut i min bikini på balkongen. Tänkte få mig årets första bränna. Mmmmmmm, det fick man ju.  

Heta bikinirand=) Nu är man inte sååå vit, mer grisrosa. 

 

Killen satt på skolan ute vid Lindholmen och pluggade. Själv hade jag planerat och träffa en vän på Kontiki i stan men det blev färja till killen som ringde och inte orkade plugga mer. Vi satt på bryggan och njöt i solen till bra livemusik och svettiga runners. Göteborgsvarvet var i full gång. Känner en del som sprang men såg inte en enda av dem tyvärr.

      

Man skulle haft båt asså. 

 

          

Med tanke på den plötsliga värmen var det många som låg avdeckade, rätt rikligt med ambulanser också. kan förstå det. Man kunde lätt bli snurrig utan att springa 21 Km. 

     

 

Väl hemma blev det tacogratäng och renovering av balkongen *s* Jag började dra bort flagad färg men som tur var hade jag en färgdunke för utomhusbruk i ett skåp, så lite målning här på kvällen. Fint blev det i alla fall.

   

 

Som en trevlig avslutning på dagen får jag syn på ett gigantiskt grönt huvud komma farande mot mitt köksfönster....     

    

.....är sådant som händer i den här stan. 

 

Nu mys och rester av rosé. Trevlig lördagskväll på er!

 

 

    

 
 
AnnaPanna

AnnaPanna

25 maj 2010 19:33

.. du är allt en liten toffel du Tena-Spena.. ;-P

http://tobilda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards