tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

My favorite place

Av Tina - 11 juni 2010 06:54

Äntligen fredag!!!

 

 

Vädret är inte mycket att hurra för men helgen intar här nu, sååå skönt. Har varit så trött hela veckan och skall verkligen sova ut i morgon. I kväll kommer ett par vänner på lite vin, mat och spel=) Muchos trevloch! Annars är inget mer inplanerat inför helgen och det är rätt skönt!

 

Mitt sovrum är min favoritplats of the mounth!

Kan vara där en i evigheter*s* Älskar min säng, mina nya lakan, killens tv;) Bara älskar hela rummet!

   

   

 

Men inget mer sova nu, off to work efter lite kaffe och nyheter. Underbar fredag på er!

 

   

80-talet, vill du ha tillbaka din frisyr??

 

    

 
 
Ingen bild

Martin Solberg

13 juni 2010 09:30

Schyst frisyr! Lite ovant å se dig brunt. Men de va fint. =D

 
Tina

Tina

13 juni 2010 11:50

Tack Martin=) Trivs jättebra i det mörka. Skall tillbaka till min underbar frisör och färga till det lite till nästa vecka ;)

http://tinasvardagslyx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards