tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Frederikshavn - 2010

Av Tina - 3 juli 2010 22:18

Död!

 

  

...men shit va trötta vi var *s* Satt mest och jäspa på varenda hak vi hamnade på. Promenerade runt en hel del i värmen också, med det var mysigt.

 

Roligast av allt var nog när jag hittade en huvtröja i turkost som jag redan har i rosa hemma. Här ligger den på 299:- SEK. Där var den märkt 125:- DKR. Så jag tänkte, jaja det blir ca 160:- SEK eller nåt. Skit bra, den tar jag! När den trevliga (Not) tanten i kassan hade slagit in tröjan blev det ca 410:- SEK. Jaha sa jag, då är den nog felmärkt. Tanten: "ja, det sa en annan tjej med" Jaha, och varför rättmärker man inte då?? I alla fall så sa jag det att, nä då skall jag inte ha den. Tanten:" jag kan inte ta tillbaka köpet nu, du får gå till reklamationsdisken" Där va det 100 års kö, så så kan det gå. Haha, vilket kap jag fick med mig hem:p Reklamationdisk?? Snälla någon. Vilken affär kan inte häva ett köp på en minut nu för tiden? Snygg tröja i alla fall=)

 

Inte många intressanta bilder från dagen men slänger ihop ett gäng....

 

  

Göteborg kan vara fint även när man är trött....

 

    

Höll på att somna här med...

 

     

  

  

     

 

Nu får vi blanda en drink från någon av smakerna vi plockade med oss hem & lite salta pastiller, även kallade pingvinlakrits på det. kram på er och trevlig lördagskväll!

 

    

 
 
beatrice

beatrice

5 juli 2010 01:42

Tack så jätte mycket! ♥ det värmer verkligen hela mitt hjärta!

http://bissy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards