tinas vardagslyx

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Tina - 4 juli 2010 22:11

God kväll!

 

www.papfar.dk finns alla snygga hoodies i alla dess fäger. Älskar dom! Det var ju den turkosa jag köpte i Danmark nu...

 

  

En lite längre modell.

 

Håller på att få soleksem igen! Hade ju svåra blåsor och brännskador i ansiktet äver jul som började med tjocka rodnader som kliade. Är PRECIS det jag har fått på halsen nu. Fattar inte...jag var noga med att smörja in mig samt att armar och ben ser man ingenting på. Blev inte solbränd i Danmark då det mest var molnigt när vi var där, solen tränger väl igenom förstårs. Få se hur det artar sig. Slängde mig på salvorna jag hade sist. Skall jag inte kunna vara i solen mer? Någonsinn??

 

Vi var lite sugna på kvällsmat här. Slängde ihop en fullt hemmagjord rabarberpaj. Såååå god.

  

Snart blir de till att nana kudden, skall bara se lite till på en av de bästa filmerna genom tiderna. Just det, T2. =)Kan inte rå för det men den funkar fotfarande. Trevlig kväll på er!

 

    

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards