tinas vardagslyx

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Tina - 13 juli 2010 19:41

...om Facebook...

 

och att det skulle börja kosta pengar, såg jag detta först idag:

 

  

Kan ju ha stått där hur länge som helst men jag har aldrig lagt märke till det innan. Kan bara minnas att jag har sett...."och alla kan gå med" Är lustigt hur rykten kan dra igång hehe. 

 

Själv har jag tjatat i hundra år om att jag skall hälsa på andra halvan av min familj snart. Nu blir det av! Har printat ut biljetten. Skall till far och bror i München en vecka i november. Har sett min far varje år eftersom han har kommit hit men äntligen åker jag ner till dem! Underbart att få se alla igen. Har lite plastsyskon, vänner och annat trams där också=)

 

Borde laga mat men vräkte i mig världens största chokladmuffins tidigare med mousse och massa annat smarrigt på så det får duga som middag*s*

 

Nu tv! Hä på er!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards