tinas vardagslyx

Alla inlägg under juli 2010

Av Tina - 2 juli 2010 06:46

Välkomnar helgen...

 

Sommarhelg väntas. I dag blir det nog dejt med Andréa igen. träffade min underbar vän i går, vi ses på tok för sällan. Blir nog en drink efter jobbet.   

Älskar verkligen den här sjalen från VERO MODA. Slängs väl av senare nu när det är så varmt. 

 

Kaffe och nyheter sedan off to wörk. Underbar fredag på er!!

 

    

Av Tina - 1 juli 2010 07:00

...sedan semester!!

 

& jag länktar faktist. Är lite orolig för att sommaren kommer vara just dessa 2 veckor jag har kvar att jobba. Solen brukar ju inte stanna så mycket längre;) På lördag blir det liten tripp till Danmark i alla fall och badkläderna får följa med. Få se om man vågar doppa sig, som den badkruka man är.  

En av mina Annor hade köpt dessa bikerleggings i vitt och det såg mycket somrigare ut än mina gröna och svarta, så de fick bli en del av samlingen;) Gina Tricot 199:- Topp Gina Tricot, Sjal VERO MODA. 

 

Nu kaffe och nyheter, sedan ut i solen. Underbar onsdag på er!

 

    

 

Skapa flashcards