tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Mybelline Define-A-Lash® Volume Waterproof Mascara

Av Tina - 8 augusti 2010 21:02

Tips till brudarna.

 

Jag har gnällt ett bra tag på att mina ögon rinner och att det måste vara pollen, vinden, solen och dittan och dattan med fan och hans moster. Tror stenhårt på att det var min gamla mascara som gav mig irriterade ögon. NU har jag införskaffat den här lilla godbiten:

  

Med risk för att låta som "tjejen i reklamen" men den lämnar verkligen inga klumpar, väldig bra för lättirriterade ögon & är en vattenfast mascara som FUNKAR! Men... se till att skaffa någon bra eye makeup remover för den sitter där den sitter=) Av mig får den 5 av 5 ögonfransar.

109:- på H&M

 

  

 
 
Ingen bild

Linda

8 augusti 2010 21:20

"5 av 5 ögonfransar"

=D

UnderbarT!
Skönt att se att du hittat någonting som funkar =)

 
Ingen bild

Jenny Boström

9 augusti 2010 12:46

Tro't eller ej, men Boe tipsade mig om att du tipsade om denna mascara, så nu köpte jag den. :) Har aldrig vattenfasta mascaror, men nu ser jag det som ett måste och köpte denna lilla läckerbit. Hoppas den håller vad du lovar. ;) Vad använde du för märke/n tidigare? Jag har kört vattenlösliga Maybelline-varianter senaste åren, dessförinnan Max Factor. L'Oréal är det enda märke jag vet att jag inte tål... Puss o kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards