tinas vardagslyx

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Tina - 15 augusti 2010 18:34

Nytt & gammalt...

 

Ja idag blev det en tripp till stan. Var först helt inställd på kasst väder och Morden i Midsomer hela dagen, sista dagen på semestern. Blev sååå otroligt rastlös så här kunde man ju inte sitta.

 

Tog en kaffe på stan i min ensamhet och mötte sedan upp hjärtat för att ta en promenad med glass i solen...men så öppnade sig himlen då det blev mest spring mellan byggnaderna för att hålla sig hyfad torr. Hamnade i smeten mellan ett huligangäng från Helsingborg och ungefär 769 poliser. Väl hemma blev det dush och den underbara morgonrocken.

 

Här kommer kläderna jag bytte till mig på klädbytardagen i går. Inget av plaggen hade jag köpt i vanliga fall men som gratisplagg -

varför inte?=)

        

Jeanskjolen och de gråa linnet hade jag på mig idag. Kjolen blev genast en favorit.

 

PUMA-jackan var i skrikigaste lagret, men passar bra när träningen sätter i gång. Ed Hardylinnet betvivlar jag att jag kommer använda utanför dörren men vem vet=)

 

Nu blir det mat och mys framför tv:n. Kram och hej.

  

Ovido - Quiz & Flashcards