tinas vardagslyx

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Tina - 30 september 2010 07:38

Nytt nylle inför hösten.

 

Införskaffade lite nytt smink i går.... Kajalpennan mest för att jag söp bort min förra i lördags*s* Tyckte min kuvertväska var så smart att ha med sig, men när jag kom hem saknades både pennan och min hemnyckel! Kul kul.... Tror inte man behöver byta lås om man bara tappat en nyckel?! Går väl knappast att koppla vem den tillhör(?)

 

Det blev lite mörkare brun/koppar kring ögonen och ny fräschare roche.

  


  


Denna kajal från Lóréal tycker jag absolut är den bästa! Finns säkert många varianter av bättre smink om man vill öka på prisklassen mer än vad som passar mig;)

 

Nu är man vacker  och skall dricka lite mer kaffe, se på nyheter och sedan off to wööörk=) Underbar torsdag på er!

 

  

Skapa flashcards