tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Nyårsoutfit kirrad!

Av Tina - 30 december 2010 20:59

Ja det nya året närmar sig och här skall inte ges några nyårslöften eller fraser som "Måtte nästa år bli bättre än detta", för mitt år har varit underbar bra. Kan inte klaga.

Sedan kunde jag ha varit utan en vän med hjärtstillestånd. Så det kan vi ju hoppa över nästa år, tack!

 

Fin skall man vara på nyår. Hade inte tänkt att införskaffa något nytt. Men till mina skinnleggings blir det dagens fynd:

      

Får väl piffa upp med lite smycken.

180:- O.N.L.Y.

 

Nu blir det lite rödvin och after eight. Trevlig afton på er!

  




 
 
AnnaPanna

AnnaPanna

2 januari 2011 20:24

Jag ska göra mitt absolut bästa för att inte få något hjärtstillestånd under 2011..

http://tobilda.blogspot.com

Tina

2 januari 2011 21:50

Låter otroligt bra det min vän=) För det låter du bli.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards