tinas vardagslyx

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Tina - 12 februari 2011 21:40

God afton!


Kvällen finalister.....

 

  

   


& till andra chansen gick....


  


Själv gillade jag Sannas låt, men det är för att jag är kvar i samma träsk som hon och Bert och alla de där som fortfarande tror att svensk schlager går hem. (Åven om det inte gjort det sedan 90-talet)

 

Förästen har vi himla trevligt och mysigt här i Mullsjö. I kväll var det jag och Pontus som bjussade på underbar hemmagjord risotto men kantareller och pepparbiff. Det var mycket omtyckt av svärföräldrarna.

 

På dagen var vi på A6 och jag fick hovat in en av de sommarjackor jag bloggade om tidigare i veckan. En ny, svart skinnjacka. Sååååå fin. Skall visa vid tillfälle.

 

Nu blir det reprisen av förra veckans solsida!

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards