tinas vardagslyx

Alla inlägg under februari 2011

Av Tina - 5 februari 2011 21:46

Melodifestivalen 2011 del 1


Frågar mig år efter år varför jag kollar på skiten.

Dagens framröstade....


  

Danny & Swingfly - Luleå

 

Mer information om de deltagande i Luleå finner ni här:

 

http://svt.se/2.148330/



Av Tina - 5 februari 2011 11:26

Min svarta skinnjacka


har slitits i trasor de senaste 2 åren. Dax att skaffa ny. Hittade ett par fina vårjackor på Lindex.se


    

2 helt olika jackor som passar vid helt olika tillfällen. Bra pris, 599:- styck.

 

Solen strålar in genom rutorna i dag och snart skall hjärtat och jag titta på en lägenhet på St:Pauligatan här i Göteborg. En trea på 77 kvadrat. Ser jättefin ut på bilderna. Killen som bor där har kikat på våran 2:a och är intresserad av den. Enda problemet är att jag väldigt gärna vill bo kvar i Kålltorp/Munkebäck/härlanda. Gillar detta området skarpt. Men vi skall kika på den och ge den en chans.

 

Sedan blir det promenix ner till stan för lunch i det fina vädret. Underbar helg på er!


  

Av Tina - 4 februari 2011 18:02

Det bästa SMS:et i min inkorg just nu måste vara....


"Menar du skrivmaskinen som blev en kackerlacka och pratade genom fittan?"

 

Underbar konversation.

 

Nu vin, sushi och avnjutning av en lugn fredagskväll.

  

Av Tina - 2 februari 2011 06:45

God morgon!

 

Tillbaka till livet. Huvudvärken är nästan över, mår mycket bättre än i går. Har fått sova sådär 12 timmar. Kanske var behövligt.


Nu är det underbart att det regnar så all is försvinner. Måtte våren vara runt hörnet! Längtar till alla vårskor och klänningar!

Hittade dessa godingar på H&M.se

  

Även den här fina skjortklänningen:

  

Tyvärr har jag fått så svårt för att gå i höga klackar. Vant bort mig liksom. Får öva upp mig igen;)

 

Nu kaffe & jobb, sedan fikamys hos en gammal kolega!


  

Av Tina - 1 februari 2011 16:46

En släng av något!


Började frossa och må illa på jobbet i dag, sprakande huvudvärk.....usch.

Panik. Hatar att inte må bra. Är sjuk så sällan så då känns det så mycket värre på något vis. Precis som om man glömt hur det är.

 

Men sicken tur att jag har den prins jag har ;) Detta fick man i en fin påse när han kom hem...

  

Favoritchokladen & favoritglasen:P Inte illa.....känner mig nog genast piggare. Slumrade lite också så hoppas detta inte är något som stannar. Hade tänkt att vara frisk tills i morgon.

 

Nu skall jag fortsätta titta på Millenuimtriologin.


  

Ovido - Quiz & Flashcards