tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Palladium

Av Tina - 2 mars 2011 06:49

God morgon!


Palladiumskon var ju en sort för sig. Hade ett par i beige och ett par i blått. Då kommer jag genast ihåg att man hade för stora skor??!! Varför i all världen var det så många (i alla fall tjejer) som köpte för stora skor i högstadiet? jag vet att det inte vara var jag *s*. Min mor som har 2 nummer större än mig ärvde ett par palladium av mig när jag hade tröttnat på dom.

 

Nu har den kommit tillbaka rätt starkt i år. Den är fortfarande väldigt snygg, lite nyare detaljer och det är inte omöjligt att det blir ett par i vår. Är nog rätt sugen på en mörkblå sko. Kan man matcha det till något?

  

Den ligger i samma prisliga som Converse.

 

Nu blir det kaffe och special K med vaniljyoghurt. Nya frullefavoriten.

Underbar dag på er!!

  

Leopard style=)


  


 
 
Ingen bild

Bea

2 mars 2011 10:18

Hehe dom e ju faktiskt rätt fula, men man kommer säkert snart att ändra ig o köpa sig ett par själv!! Fick för mig att dom var lite lägre i skaftet när jag snvände dom?

Tina

2 mars 2011 21:40

Jag tycker de är riktigt snygga=)
Jo, jag tror att modellen på bilden är en nyare, nervikt sak.

 
annastina

annastina

4 mars 2011 18:21

Jag hade mörkblå! De var to.m lagom, men de fick jag av mamma i present. köpte ett par gröna själv innan, och de var oxå jättestora. Köpte den storleken för att min kompis gjorde det.. Öh?? Hon hade antagligen större fötter..

http://tobilda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards