tinas vardagslyx

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Tina - 13 mars 2011 07:33

Godmorgon i ottan!


Vakna 07:00 var och vareviga lediga helg är verkligen drygt. Somna om står nämligen inte med på schemat.

 

Underbart mysig dag igår. Först bidde det en runda på stan med kära

A-K.  Vi hittade en hel del fint. För min del blev det bara smycken. Köpte ett silverhalsband till mig själv med sött hänge. kassörskan ville pront slå in den men jag förvånade henne med att jag själv skulle ha den. Kanske är rätt udda att köpa sådant till sig själv, men man får ju precis det man vill ha i alla fall.

  

like it lot.

 

På kvällen kom min Esa hit och vi mumsade god mat, drack  lite vin och såg såklart på melodifestivalen! Klar besvikelse från min sida men nu får vi fan börja få lite bättre placeringar i Eurovison, så får se om lilla Saade kan lyckas då. Nu missar jag den stora då vi skall på bröllop den 14:e maj. Får överleva det ;)


GRATTIS då...

  


Nu blir det kaffe & Midsomer murder.


  

Ovido - Quiz & Flashcards