tinas vardagslyx

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Tina - 29 april 2011 18:51

Jag måste få skriva av mig lite efter allt med Partik Sjöberg och andra nissar.


Om vi börjar med Ola Lindholm som fick ta kisseprov efter misstankar om att han skulle vara narkotikapåverkad. Nu vet jag inte hur resultatet blev. (Någon som har koll??) Hela han har ju själv valt att arbeta med allt som har med barn och göra och är då en förebild för barn, då tycker jag att man defenitivt skall hålla sig undan  allt som har med droger och våld att göra.


Däremot har inte all valt att bli förebilder. Med det menar jag NATURLIGTVIS inte att det vid något tillfälle är ok med droger. Det är den största skit ever.


Det var en del skriverier om Patrik Sjöberg 2006 när han erkände att han tagit narkotika. (För privat bruk, ej som doping)  Det skrevs att han var en dålig förebild för barn osv. Men alla ber inte om att få bli förebilder. Nä det var ju inte ett smart drag men det är det ju inte för en vanlig svensson heller. Rocksjärnor, de "får" hålla på.


Sedan finns ju Kungligheter som är offentliga jämt och måste leva sitt liv efter de arbetsregler som gäller. Liten bild dagen till ära:

 


Vad vill jag ha sagt med detta *s* ? Jo att många kanske inte vill vara någon förebild, aldrig har bett om att få bli någon förebild.  Bara få välja sitt privatliv och få kunna skilja på det och det offentliga.


Ja så var det med det. Nu blir det vin på ballen!!


 



Av Tina - 29 april 2011 06:58

Godmorgon kära vänner!


Hudra år sedan man var här. Ber om ursäkt för det. I dag har jag dessutom något otroligt viktigt att dela med mig av. Jag hittade tubtoppar i rätt storlek i år!! Ja, det kallar jag viktig information och posa som Kissie kan jag också...

  

Blev en svart/vit randig och en helvit.


Var på Allum för att egentligen ragga upp en klänning att ha på bröllopet. Hittade en jättefin tidigare i veckan, hade ångrat mig i går att jag aldrig tog den, och då var den självklart slut. Måste ut på stan idag igen.


Kolla in söta Footies:

 4-pack 79:- LINDEX


Nu till jobbet och tjäna mitt levebröd. Trevlig fredag!


    


Skapa flashcards