tinas vardagslyx

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Tina - 28 april 2010 20:04

God kväll.

 

Nu så! Snygg i håret igen. Sååå lent och friskt. Fick bra betyg av Ida över min användning av hårinpackning *s* Märktes väl. Lite kortare nu förstårs och det blir till att börja spara om på nytt.

    

Slingorna syns så tydligt nu när färgen är lite mer urtvättat.

 

Killen hade handlat käk undertiden. Blev såååå gott. Chicken alá bacon med massa annat gott =)

  

 

Nu  över till Anna Anka och sedan Efterlyst!

 

Önskar er en trevlig onsdagskväll.

 

  

 

Av Tina - 28 april 2010 06:57

God morgon!

 

I dag blir det frippoteket för min del. Underbara Ida, min frisör skall klippa den slitna svintobollen i dag. Ja, så käns mitt hår *s* Fint skall det bli. Köpte en inpackning i helgen och den var huuuur grym som helst. Gjorde underverk! Så den skall fortsättas med.

   Nu är det inte den här rosa, men samma märke. Kändes som en riktig SPA - behandlning.

 

Mitt hår nu:

  

Haha, ja nästan i alla fall.

 

Så här skall det bli snart :P

  

  

 

Men det kommer ju ta några år. Jag har skutat med att tunna ut mitt hår, gjorde alltid det innan för det var väldigt tjockt. Men nu när det måste tas bättre hand om, låter jag det även växa på bredden=) Märks redan skillnad från ett par år sedan. 

 

Kaffe, frulle och lite jobb, sedan klippning som sagt. Önskar er en underbar onsdag!

 

    

  

Ovido - Quiz & Flashcards