tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Sånt där mysväder!

Av Tina - 27 maj 2011 07:58

Nja, i dag vill man liksom inte

gå utanför dörren. Regn och åska, perfekt att se på film under duntäcket hela dagen! Men det går ju inte. Off to work är det som gäller först, sedan så.


Nu är det dags för mig att ta mig i kragen och börja blogga som man skall. Har pausat lite men vill verkligen tillbaka. Ibland tappar man bara gnistan...men tror den är på väg tillbaka;)


Jag blev så lycklig när jag kunde gå i lite högre klackar på bröllopet. Har nog fått det bevisat för mig att jag INTE kommer slå ihäl mig om jag spatserar i ett par. Har därför fått mer sug efter high hills=)


Dessa hade jag på bröllopet:

  

Inte de högsta av klacker, men lugn och fin. En cm i taget;)


Hittade lite tjuigt på nätet.

  

   

Men det krävs övning! Haha.


Nu mer kaffe sedan ut i regnet. Kram på er!


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards