tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Strykfi gillar vi!

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!


Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.


I går fick jag med den här underbart sköna skjortklänningen hem:

  


  


VERO MODA 300:-

Bästa är att den är strykfri!

Men nu blir det kaffejakt och i kväll kommer hjärtat hem. Detta är sista veckan som han är i värmland för sitt exjobb. Skall bli skönt att få hem honom på heltid;)


Trevlig fredag folket!


 


 
 
annastina

annastina

10 juni 2011 18:11

Haha, jag läste "gröna skjortklänningen" och tänkte nu har hon fått grönt på hjärnan. Men så färgblind kan ju inte ens du vara..

http://tobilda.blogspot.com

Tina

10 juni 2011 20:04

Hahahaha. Nä det hade fanimej varit riktigt illa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Av Tina - 28 maj 2011 15:29


Fint & kliniskt rent är vad det är i boet nu. Och då trivs jag som bäst. Killen är i skolan och pluggar på, själv står film på schemat.   Varför blir man alltid sugen på något gott när det inte finns ett jota av den varan hemma?? Choklad vore ...

Skapa flashcards