tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Älskade sommarstad!

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,

 

underbara hälft!


På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt sig av solen så gott det bara gick. Man får ju passa på som det heter. Jag ser nog inte Göteborg som en favoritstad men på sommaren är den för underbar=)


   

Eftermiddagen fick avnjutas på balkongen. Nu är man haft utslagen. Jobbigt att sola;) Snart middag och ett glas rosé! Trevlig lördag på er!


 

 
 
Ingen bild

Maria Q

4 juni 2011 17:07

Åh..vad härligt!!!
vi får ta en grillkväll snart:)
Hälsa Pontus
// Maria Q

Tina

5 juni 2011 09:24

ja det tycker jag verkligen. Vi vill titta på er lägenhet snart också=) kraaam!!

 
Ingen bild

Elin

4 juni 2011 18:09

Ser ut som de har hatt ein kjempefin dag! Kva er vel ein betre kombinasjon enn sol, sommar og vera saman med den ein er glad i :)

Tina

5 juni 2011 09:24

Ja det är så skönt nu när sommaren verkar komma på allvar=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 28 maj 2011 15:29


Fint & kliniskt rent är vad det är i boet nu. Och då trivs jag som bäst. Killen är i skolan och pluggar på, själv står film på schemat.   Varför blir man alltid sugen på något gott när det inte finns ett jota av den varan hemma?? Choklad vore ...

Skapa flashcards